23-årig har en drøm om Aarhus - "Vi skal også bruge byen, når vi bliver gamle"
Aarhus vil gerne være ungdomshovedstad i 2030. På Byhøjskolen har Ane og Sofie et ønske om at blive inddraget.
Aarhus vil gerne være ungdomshovedstad i 2030. På Byhøjskolen har Ane og Sofie et ønske om at blive inddraget.