Hvad gør de unge for at mindske deres mobilforbrug?
En ny rapport fra Danmarks Medie- og Journalisthøjskole viser, at næsten tre ud af fire unge mellem 18 og 35 år selv mener, at de bruger for meget tid på deres mobiltelefon. Men hvad gør de unge egentlig for at mindske deres mobilforbrug?